دل تنگی...


dirty girl

دختری آلوده به بازی سرنوشت ...


نظرات شما عزیزان:

M@#$#!D
ساعت18:08---11 مهر 1391
=|

emobarbod
ساعت16:33---11 مهر 1391
تو مثل یکی دیگه ای ...

اونم یه دختر تنها بود و تنها زندگی میکرد ...

اونم خیلی تیغ رو دوست داشت ...

ولی اون دلش میخواست با والدین باشه ... تفاوتتون همین بود ...

آدم اگه نخواد تنها باشه تنها نمیمونه ...

سعی کُن زندگی رو از دید قشنگ ببینی عزیز دلم ... تو تنها نیستی ... همه ی ما ها هستیم ...




پاسخ: دید قشنگی وجود نداره.... ب قول خودت زندگی کیری... والا...


mL!ka
ساعت16:24---11 مهر 1391
بازم باید تکرار کنم که ای کاش فقط ای کاشه ؟ :|

گوش نمیدی ! پاسخ: درک نمیکنی... ایکاش خیلی بیشتره... درد داره...درد... تو جای من نبودی... امیدوارم هرگزم نباشی... بیخیال... بزار ب حال خودم باشم میکا...لطفا...


یه بچل
ساعت13:36---6 ارديبهشت 1391
عوضی منظورت منم نه ؟؟؟؟ مرس یعنی از ته دل مرس
پاسخ: خواهش میکنم... از من تشکر نکن برو از شیده تشکر کن...


mL!ka
ساعت15:37---27 فروردين 1391
چرا فک میکنی تنهایـی عزیزم ؟!

تو منــو داری ! پاسخ: آره بابا.. خب ناسلامتی مامانمی.. حتما فردا میحرفیم...خیلی دوس دارم بدونم چی میخوای راجبش بهم بگی...


stiem
ساعت3:34---27 فروردين 1391
سلام .... اولا مرسی که به وبلاگم سر زدی دوما چرا وقتی نظر میدی ادرس وبلاگتو نمیذاری .... بخدا ده ها ساعت دارم تو تاریخچه وبم میگردم این نظر مال کدوم ادرسه اخرم با کلی دردسر این وبلاگت رو پیدا کردم ....یعنی واقعا کار اشتباهی کردی ...ولی با این حال مرسی که اومدی و نظر دادی ....منم لینکت کردم اگه خواستی منو با اسم ابنبات چوبی لینک کن ..... در ضمن ببخشید که یخورده تند حرف زدم باشه .....بگو بخشیدی
پاسخ: باشه حالا که انقدر اصرار میکنی بخشیدم...;) الانم لینکت کردم گلم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:,ساعت 16:17 توسط jennifer| |


Power By: LoxBlog.Com